Bo'lim boshlig'i
Buxoro davlat pedagogika instituti Registratsiya ofisi Xizmat ko‘rsatish bo‘limi boshlig‘i
None
Pedagogika va boshlang‘ich ta’lim
Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent
None
None
| T/r | Jurnal nomi | Maqola mavzusi | Yil | Ko'rish |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Вестник интегративной психологии Выпуск 29 2023 | Значение трудов просветителей и востока в развитии интереса к чтению | 2024 | Ko'rish |
| 2 | Pedagogik mahorat ilmiy-nazariy va metodik jurnal 9-son (2023-yil, oktabr) | Boshlang‗ich sinflarda ajdodlar merosidan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari | 2024 | Ko'rish |
| 3 | Узлуксиз таълим | Uzluksiz ta’limda boshlang‘ich sinf o‘quvchilari savodxonligini oshirishda ajdod lar merosidan foydalanish imkoniyatlari | 2024 | Ko'rish |
| 4 | TA’LIM VA INNOVATSION TADQIQOT LAR Xalqaro ilmiy-metodik jurnal | Ajdodlar merosini o‘rganish jarayonida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining savod xonlik ko‘nikmalarini rivojlantirishning nazariy asoslari | 2024 | Ko'rish |
| 5 | Pedagogik mahorat Ilmiy-nazariy va metodik jurnal 11-son (2023-yil, dekabr) | Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida ajdodlar merosini o‘rganish orqali o‘quvchilar savodxonligini oshirishning dolzarbligi va mazmuni | 2024 | Ko'rish |
| 6 | “Ta’limda innovativ-kreativ texnologiyalarning qo’llanilishi, neyrolingvistik dasturlashning amaliy asoslari” mavzusida xalqaro ilmiy-amaliy konferensiyasi 2021 yil 27-dekabr | Boshlang‘ich ta'limda kichik guruhlarda ishlash afzalliklari | 2024 | Ko'rish |
| 7 | “Maktabgacha ta'lim – maktab – oliy ta'lim” konsepsiyasi: muammo, yechimlar va istiqbollar xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari (ikkinchi to’plam) 2022-yil, 9-aprel | Shаrq mutаfаkkirlаrining “о‘qituvсhi-о‘quvсhi” munоsаbаtlаri hаqidаgi qаrаshlаri | 2024 | Ko'rish |
| 8 | “Maktabgacha ta'lim – maktab – oliy ta'lim” konsepsiyasi: muammo, yechimlar va istiqbollar xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari (ikkinchi to’plam) 2022-yil, 9-aprel | Globallashuv sharoiti ta’lim jarayonida ajdodlar merosidan foydalanish zarurati | 2024 | Ko'rish |
| 9 | "Pedagogik akmeologiya" xalqaro ilmiy-metodik jurnali 3(5)2023 | Ajdodlar merosi vositasida bo‘lajak o‘qituvchilarda shaxslararo munosabatlarga kirishish kompetensiyalarini shakllantirish usullari | 2024 | Ko'rish |
| 10 | European Journal of Innovation in Nonformal Education (EJINE) Volume 3 |Issue 8 | Aug - 2023 ISSN: 2795-8612, Impact Factor: SJIF 2023 = 8 | The Concept of Literacy and its Significance Today | 2024 | Ko'rish |
| 11 | American Journal of Science on Integration and Human Development. Volume 01, Issue 06, 2023 ISSN (E): 2993-2750,Impact Factor:SJIF2023= 6 | The Significance of Using the Works of Eastern Scientists in the Spiritual and Moral Education of Students | 2024 | Ko'rish |
| 12 | “JOURNAL OF SCIENCE-INNOVATIVE RESEARCH IN UZBEKISTAN” JURNALI VOLUME 2, ISSUE 3, 2024. MARCH | O‘qish darslarida ajdodlar merosidan foydalanish аsosida o‘quvchilar savodxon ligini oshirish | 2024 | Ko'rish |
| 13 | INTER EDUCATION & GLOBAL STUDY ISSN 2992-9024 (online) 2024, №4 (1) | Ajdodlar merosini o’rganish jarayonida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining savodxonligini rivojlantirish samaradorligi | 2024 | Ko'rish |
| 14 | Pedagogika jurnali, 2024.№6. - Б.323-327. (13 00 00 №6) | Ajodlarimiz merosini ўрganish jarayonida ўқувchilarining savodxonlik kўникmasini 4k tamoyili asosida rivojlantirish mexanizmlarini takomillashtirish modeli. | 2024 | Ko'rish |
| T/r | Sertifikat nomi | Ko'rish |
|---|
| T/r | Loyiha nomi | Ko'rish |
|---|
| T/r | Mavzu | Ko'rish |
|---|
| T/r | Mavzu | Ko'rish |
|---|---|---|
| 1 | Onа tili – o‘qish sаvodxonligi vа uni o‘qitish metodikаsi (аmаliy mаshg’ulotlаr) | Ko'rish |
| 2 | Onа tili – o‘qish sаvodxonligi vа uni o‘qitish metodikаsi (аmаliy mаshg’ulotlаr) | Ko'rish |
| 3 | Boshlang‘ich sinflarda Sharq mutafakkirlari asarlarini o‘rganish | Ko'rish |
| 4 | Zamonaviy yondashuvlar asosida o‘quvchilar savodxonligini oshirish usullari | Ko'rish |
| 5 | Boshlang‘ich sinflarda Sharq mutafakkirlari asarlarini o‘rganish | Ko'rish |
| T/r | Mavzu | Ko'rish |
|---|
| T/r | Mavzu | Ko'rish |
|---|